sobota, 30 marca 2013

najprostszy kapuśniak

w zupach/kremach najbardziej lubię ich prostotę,
mam na myśli, że nie dodaje podczas gotowania ich żadnych liści, kostek, etc etc...
czasem dodam chilli czy curry, etc-zależnie od zupy...

ja zupy gotuję prosto!
takie są moim zdaniem najlepsze...

kapuśniak to jedna z moich ulubionych zup...
zrobiłam go ostatnio po raz pierwszy odkąd wyjechałam z Polski,
tak więc dopiero po raz pierwszy mój narzeczony mógł go zasmakować :)
nie muszę chyba dodawać, że zasmakował mu nieziemsko i doprasza się o jeszcze :)



***

na 4-5 porcji

4 marchewki 
2 pietruszki
0,5 kilo kapusty kiszonej
1,5-2 litry wody

Kapustę kroimy a następnie przekładamy do garnka,zalewamy wodą.
Gotujemy przez ok 10-15 min.
Marchewkę i pietruszkę ścieramy na grubych oczkach a następnie wrzucamy do gotującej się kapusty.
Gotujemy jeszcze przez następne 10-15 minut.

et voila!

zupa gotowa.
szybka, 
prosta,
a jaka dobra :)

bon appetit!

***

1 komentarz:

  1. chyba jeszcze nigdy nie gotowałam kapuśniaku. przepis prosty i szybki, będe musiała kiedyś spróbować

    OdpowiedzUsuń